Reclamă targetată

Stairs Marketing

Vreau să încep să dau mai multe chestii din advertising și marketing pe blog, și încet încet să mă mai nișez și eu. Sper să nu vă pierd, și sper să fiu cât de cât interesant și să aduc chestii mișto în discuție.

Astăzi am găsit un mesaj mișto pe scările unui metrou din Suedia pentru o revistă. Mie mi se pare destul de îndrăzneț, având în vedere că în prima parte a mesajul recomandă targetarea și după zice să dai mesaje în masă. Eu sunt adeptul abordării targetate, dar mesajul care l-au transmis e interesant.

Cine și-ar putea face reclamă pe scările astea? Gândiți-vă că e fără ajutor vizual, nu merge să pui poze 😛

Au făcut și un video în care prezintă planul și contextul (show case-ul).

11 thoughts on “Reclamă targetată

  1. Ba esti sigur ca ai inteles ce au vrut ei sa faca de fapt? Ca din post-ul tau nu prea se deduce ca ai inteles. Ba chiar mi se pare ca ai inteles opusul.

  2. Da tu ce ai inteles?

    Ei zic ca e o idee buna sa faci reclama pe scarile alea DACA targetezi grupul de oameni care trece pe scarile alea.

    DAR, mai bine faci reclama prin revistele lor daca vrei la toata lumea.

    Asta ai inteles si tu?

  3. Mie mi se pare ca sunt putin ironici ca daca vrei sa-ti faci reclama pe scari sau in pisoar nu vei avea la fel de mult succes ca si atunci cand ti-ai face reclama la ei in ziar. Mesajele nu sunt facute sa te incurajeze sa faci reclama pe scari, in pisoar sau mai stiu eu unde ci sunt facute sa te faca sa te gandesti ca mai bine faci reclama la ei in revista oricum ar fi.
    Nivelul la care minimalizeaza target-ul locurilor de publicitate pe care le expun nu reusesc deloc sa ma faca sa vreau sa imi fac reclama acolo, ci dimpotriva, la ei in revista.

  4. Da, dar nicidecum nu vor sa te faca sa crezi ca „e o idee buna sa faci reclama pe scarile alea DACA targetezi grupul de oameni care trece pe scarile alea” ci iti explica ca DOAR pe oamenii aia poti sa-i targetezi daca-ti faci reclama acolo 😀

  5. Cred ca e deja cam multa reclama in jurul meu ca sa mai rezonez cu orice „noutate” in dezvoltarea de metode de manipulare a consumatorului. Cat timp mai avem pana ce publicitatea nesolicitata sa devina claustrofobica?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: