Ce fac Pepsi si Coca Cola pe criza

31 sec read

Pepsi Brand EvolutionTe-ai gândi că bugetul Coca Cola de 1 miliard de euro global pentru publicitate ar fi de ajuns. Dar nu, au anunțat că mai vor să pună la dispoziție 400 de milioane de euro pentru eforturi de branding. Ce înțeleg eu din asta e că se caută un nou concept de brand, probabil o modificare mică la logo sau ambalaj. În rest, banii vor merge pe comunicare.

După 2 zile, Pepsi Cola anunță investiții masive în promovare, aproximativ 600 de milioane de euro, doar că ei dau afară 9,000 de oameni pentru a face economii.

Cu ocazia concedierilor, Pepsi va face o economie de 1,5 miliarde în 2 ani. 1,5 miliarde de euro. Incredibil.

Ce înseamnă asta? Nicidecum că am ieșit din criză, doar că nu mai contează calitatea atât de mult, contează imaginea 🙂

Surse aici și aici

Rebranding-ul Dorna?

daniel
1 min read

Exemplu de globalizare in marketing

daniel
46 sec read

Se inchide Google Reader

Google a anunțat ieri că va scoate din uz Google Reader. Un client care eu personal îl folosesc de aproape 3 ani neîncetat. Ce...
daniel
35 sec read

One Reply to “Ce fac Pepsi si Coca Cola pe criza”

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.