Te-ai gândi că bugetul Coca Cola de 1 miliard de euro global pentru publicitate ar fi de ajuns. Dar nu, au anunțat că mai vor să pună la dispoziție 400 de milioane de euro pentru eforturi de branding. Ce înțeleg eu din asta e că se caută un nou concept de brand, probabil o modificare mică la logo sau ambalaj. În rest, banii vor merge pe comunicare.
După 2 zile, Pepsi Cola anunță investiții masive în promovare, aproximativ 600 de milioane de euro, doar că ei dau afară 9,000 de oameni pentru a face economii.
Cu ocazia concedierilor, Pepsi va face o economie de 1,5 miliarde în 2 ani. 1,5 miliarde de euro. Incredibil.
Ce înseamnă asta? Nicidecum că am ieșit din criză, doar că nu mai contează calitatea atât de mult, contează imaginea 🙂
RT @DanielSima: Ce fac Cola si Pepsi in timpul crizei http://t.co/A4aig3m6