Cum faci o campanie inteligenta la un produs plictisitor

S-ar putea să găsesc cârcotași care să zică că materialul care se folosește la izolat ar fi chiar interesant de promovat. Oricum, mie mi se pare genial făcut, foarte bine gândit și integrată în comunicarea lor, dar au greșit piața. Din ce am mai urmărit, piața din Australia/Noua Zeelandă încă nu gustă smart add-uri.
Și se vede pe cifre – 80.000 de view-uri într-o lună pe unul dintre video-uri, 30 de followeri pe contul de twitter al pisicii. Pe lângă că numele companiei e greu de reținut, s-ar putea să rămână o reclamă comică de urmărit dar fără performanțe financiare la companie.

În fine, vă prezint pe Prințul Nikolai Stroganov III. El este inclus în descrierea companiei și chiar are contul lui de twitter de pe care ciripește chestii.

Și continuările sunt drăguțe 1,2 și 3

5 thoughts on “Cum faci o campanie inteligenta la un produs plictisitor

  1. Adevarul este ca printre atatea reclame plictisite, ce doresc doar sa vand ceva ce practic cetateanul e plictisit, o reclama originala(eventual un mic mini serial) da mai mult decat bine.
    Reclama chiar e reusita, acum inteleg ce inseamna o echipa.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: