Eu nu mă consider expert în social media. Lucrez în domeniu, sunt activ de ceva timp, dar mai am foarte multe de asimilat.
Ca și companie, cum știi cine sunt oamenii care se pricep la un instrument de comunicare?
Primele filtre pentru mine ar fi: portofoliu, brand personal, experiență sau o companie în spate.
Și atunci o firmă locală, gen Bellisima Gold care pentru timișoreni spune ceva, cum își alege omul care să se ocupe sau să ajute?
Nicicum. A venit vărul lui cumnatul care e fratele lui fata care lucrează la noi și a zis că știe el ce să facă.
Și ce s-a gândit el:
Băi frățică, am o tactică genială, nici în filme nu o vezi. Activez o opțiune care o să vă aducă sute de oameni care să vă dea follow. Punem mesajele pe privat și pur și simplu o să fie obligați să vă urmărească.
E clar, a funcționat cu 0 oameni. Nici nu contează că nu au conținut, sunt deja câștigători.
Ce mișcare înțeleaptă.