Braketising

39 sec read

Am hotărât să pornesc o promisiune care mi-am făcut-o de ceva timp.
Să vă arăt o reclamă sau campanie mișto în fiecare săptămână.

Nu știu dacă o voi face într-o zi anume, doar astăzi mi-am făcut curaj să vă zic. Nu am link-uri salvate care doar vi le dau, va trebui să răsfoiesc peste 100 de rss-uri săptămânal care le am in folder-ul „Braketising” – Branding, Advertising, Marketing. (da, știu genial numele, eu l-am inventat).

Până acum le dădeam când le găseam, pe rețeaua fără memorie – Twitter (Așa îi zice Dan).

Ca și cadou de sfărșit, încep seria de articole ”Braketising” și vă prezint o campanie faină pentru CD-uri cu QR coduri, apropo de articolul ăsta care explică în mare ce sunt mai exact QR Codurile.

Bă, da să îmi ziceți dacă e o idee bună sau rea, să știu dacă mă apuc de treabă! 🙂

Mai multe informații aici

Rebranding-ul Dorna?

daniel
1 min read

Exemplu de globalizare in marketing

daniel
46 sec read

Se inchide Google Reader

Google a anunțat ieri că va scoate din uz Google Reader. Un client care eu personal îl folosesc de aproape 3 ani neîncetat. Ce...
daniel
35 sec read

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.