Evomag face succesuri

Vă pun 2 poze cu mailuri schimbate de un prieten cu al doilea mare “-mag” din România.

Vouă vi se pare corect?

Un prieten a cumpărat de la ei cu ofertă, un laptop cu un mouse cadou. După un timp, aproximativ 6 luni, mouse-ul s-a stricat. Nu-i bai, trimitem un mail să vedem cum facem cu garanția:

Evomag face succesuri

Răspunsul prompt de la Roxana, aduce stupoarea

Evomag face succesuri

Am lăsat imensitatea de poză ca să vedeți o semnătură 2.0 din 2011.

9 thoughts on “Evomag face succesuri

  1. Salut Daniel,
    Te rog sa ii comunici prietenului tau sa revina la sediul nostru cu factura de achizitie si produsul defect, vom cauta impreuna o solutie pentru acesta situatie.

    Multumesc si nu ezita sa ne contactezi pe viitor.
    Patrascu Mihai
    m@evomag.ro

  2. sa primesti cadou un mouse dupa care sa pretinzi sa iti fie reparat gratis…abia asta mi se pare culmea tupeului nesimtit. Mihai Patrascu e un domn si cred ca ar fi dispus sa-i dea omului inca un mouse nou cadou numai sa nu mai fie discutii. Dar asta nu schimba cu nimic nesimtirea unora si impresia ca cineva trebuie sa le raspunda lor la toate imbecilitatile.
    Ba uite eu plusez…ii dau prietenului tau cersetor 20 de lei sa isi cumpere inca un mouse ca sa aiba de rezerva. Ba sunt marinimos…ii dau 50 de lei. Doar sa ma astepte intr-o intersectie cu un carton agatat de gat in care sa isi scrie “problema”. Asa fac cei ca el, adica cersetorii.

  3. EVOMAG – nu respecta termenii de garantie
    EvoMAG – un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie,
    Pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.
    iata, pe scurt, faptele:
    – pe 15.07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
    – pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
    – am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
    – dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07.2013.”la putin timp dupa predarea initiala a tabletei” in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
    Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23.07 nu mi-au semnalat aceste lovituri.
    Trecand peste faptul ca time stamp-ul cu data precum si metadata cu data din properties-ul pozelor poate fi usor editata, faptul ca dupa 10 zile mi se aduce la cunostinta despre niste lovituri, nu mi se pare altceva decat o incercare de a gasi un pretext de a nu respecta conditiile de garantie, intr-un mod in care ma ingrozeste: ca sa nu
    repare tableta cei de la Evomag au lovit-o in colturi apoi au semnalat lovituri dupa 10 zile de la predare.
    Daca considerati de interes pot pune la dispozitie procesul verbal, precum si toata corespondenta cu Evomag care este pe alocuri hazlie.
    Din punctul meu de vedere acest operator pe piata IT a incetat sa mai existe.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: