Eu mă consider în mare parte un om ordonat, care nu ține lomuri* degeaba. Tind să cred că am mentalitatea lui Groparu când face ordine în bucătărie.
În realitate cel puțin. Pe online, tind să cred că mă apropiu de același standarde. Ard orice fel de spam, nu las să se adune, organizez foldere la lucru, curăț constant desktop-ul. Pe yahoo în Inbox am maxim 50 de mailuri, care trebuie rezolvate. Aproape la fel și pe mailurile de la lucru.
Un singur provider m-a lăsat să îmi bat joc de mine… Google.
Google Mail a fost un mail pentru leneși. Un mail care nu conta ce tip de mesaj e, în același loc poate să stea. Într-un fel îmi suna bine acum 4,5 ani. Am search, labels și e OK.
Însă azi m-am decis să golesc inbox-ul. O fac de aproape 4 ore și mai am ajuns doar în decembrie 2010.
Când mă uit ce porcării de emailuri mi-am trimis singur sau ce conturi pe site-uri SF mi-am făcut, mă doare capul. Mă simt murdar, dar mă tratez.
E adevărat că am 3 mailuri legate care trimit pe contul de gmail, dar totuși…
Voi cum faceți cu managementul emailurilor?
*lom2, lómuri, s.n. (reg.) boarfe.
Ordinea in viata mea http://t.co/65m1cQrU
Eu nu suport să am mailuri necitite/nerezolvate în inbox. Le citesc, le rezolv pe fiecare. Chiar şi cele care vin de la ciudaţi precum “link exchange cu siteul nostru despre miere şi stupi”, “propunere de colaborare – tu scrii pentru noi şi noi îţi vom fi forever recunoscători” sau “Dragă Alexandra, ne place blogul tău şi să ştii că ne foarte place” #truestory, le rezolv. Adică le răspund frumos şi cu multă diplomaţie le explic că sunt penibili. Pentru că cineva trebuie să le spună, chiar dacă nu se prea prinde nimic de ei. Cu notificările de pe Facebook sau G+ fac la fel. Sau comentariile de blog – fac tot posibilul să le răspund cititorilor. 😀
use this trick man: http://www.apejet.org/aaron/blog/2008/06/08/gmail-tip-mark-all-unread-mail-as-read/
Bun dude, dar nu am problema cu unread. Am problema ca erau mii de mailuri in inbox, si cand dadeam un search pe ceva, mai veneau si sute de rezultate.
De citit le-am citit :))
Eu la lucru primesc aproximativ 200 – 250 de mailuri pe zi, trimit cam 100 – 120. Fara foldere pentru fiecare proiect nu as rezista. Distractia e cand vin din concediu dupa 2 saptamini si trebuie sa iau la puricat peste 2000 de mailuri.
Am inceput deja sa le pun in foldere. Incepe sa arate mai bine 🙂
Am mai multe foldere in yahoo mail, eu nu sterg nici un mail nici macar daca e spam. Le depozitez intr-un loc pentru ca niciodata nu stiu de ce informatie am nevoie si cu un simplu search in mail am gasit tot. Gmail e gol tot timpul pentru ca intr-un fel nu imi place. In rest 2 e-mailuri de la servici care la fel trec printr-o curatare in fiecare sfarsit de saptamana. Dar desktopul e jale. Cand l-am curatat deja s-a umplut la loc. :))
Stii care e problema mea. Pe gmail am directate inca 2 emailuri. Unul e emailul de la blog, si unul de la un alt website. Se aduna emailuri cu subiecte total diferite, care nici nu stiu cum sa le impart.
Sa le impart per adrese pe care primesc. Pe topicuri?
Nu ti-a fost de folos?
http://catalin.petru.ro/2011/08/castiga-timp-liber-gestiunea-e-mail-urilor-zero-0-inbox-management-eficient-al-timpului-comunicare/
M-a ajutat, dar m-a ajutat pe yahoo si emailul de lucru. Pe gmail a fost o problema mai mare 🙂