Brandul pe retelele sociale

58 sec read

Twitter Branded NameAstăzi vă zic doar o chestie simplă și probabil evidentă.

Atunci când porniți un proiect, website, blog sau cont de stalker este UBER important să aveți numele la fel pe toate rețelele. Eu nu am văzut chestia asta așa importantă. Majoritatea oamenilor oricum intră pe site și îți caută contul de twitter dacă vor. Dar nu e așa.

Până nu vezi rezultate și diferențe nu îți dai seama.

Mindomo până prin octombrie avea contul pe twitter – Mindomotweets. Numele de brand era ocupat, așa că ”tweets” era  una dintre variantele logice. Contul creștea greu, foarte puțin organic, fără să interacționezi nu reușeai să ai mai mult de 2,3 followeri pe zi.

După ce a fost recuperat, în câteva zile creșterea a devenit semnificativă, ajungând între 5-8 pe zi.

Și vă zic și unul dintre motivele creșterii organice:

Eu îmi fac azi primul cont de twitter. Intru și primul lucru mi se zice să îmi caut prietenii și brandurile favorite. Dacă brandul favorit nu este exact așa cum îl cheamă, nu există. Nu mai stau să caut cum are. Sunt fan dar nu am timp să îi dau atâta atenție.

Deci când vă lansați un blog/produs/website recomand site-ul ăsta să verificați dacă e valabil brandul. NU zic că trebuie să schimbați numele blog-ului pentru un cont de facebook sau twitter, dar trebuie neapărat să aveți în vedere asta.

Rebranding-ul Dorna?

daniel
1 min read

Exemplu de globalizare in marketing

daniel
46 sec read

Se inchide Google Reader

Google a anunțat ieri că va scoate din uz Google Reader. Un client care eu personal îl folosesc de aproape 3 ani neîncetat. Ce...
daniel
35 sec read

4 Replies to “Brandul pe retelele sociale”

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.