IKEA Uppleva

0 sec read

Ikea cu produsul nou Uppleva Deși am mai citit despre Uppleva, mi s-a părut atât de dubios numele și atât de restrictivă prezentarea în scris, că pur și simplu nu mi-a părut ceva interesant pe moment.
Aseară la tweetmeet, Alex a trecut-o la categoria campanii care au devenit virale în luna aprilie. Și are dreptate. IKEA de mai bine de 2 ani s-a distanțat de alți retaileri, chiar și de cei americani avand la ultimele campanii cifre foarte bune.

Merită să vă uitați pentru că pe lângă reclama mișto și produsul este interesant. Din ce am înțeles, ajunge pe la 1000 și un pic de Euro. Dacă se deschide IKEA în zona noastră în viitorul apropiat, mă tentează. Pe tine?

Rebranding-ul Dorna?

daniel
1 min read

Exemplu de globalizare in marketing

daniel
46 sec read

Se inchide Google Reader

Google a anunțat ieri că va scoate din uz Google Reader. Un client care eu personal îl folosesc de aproape 3 ani neîncetat. Ce...
daniel
35 sec read

2 Replies to “IKEA Uppleva”

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.