PEPSI cu noua reclama Uncle Drew

26 sec read

campanie Uncle Drew Pepsi MaxEu nu sunt atașat de Pepsi ca brand degeaba. Campania cu #uncledrew este un succes și pentru că Pepsi se asociează cu nume ”proaspete” dacă pot să zic așa. Kyrie Irving este câștigătorul premiului de Debutantul Anului în NBA, același premiu care l-au luat Michael Jordan, Shaquille O’Neal sau LeBron James la vremea lor.

Ceea ce mă bucură și se poate observa în reclamele de anul ăsta e că povestea e din nou importantă. După câțiva ani în care logo-ul produsului sau companiei stătea tot timpul afișat pe ecran, acum încep să apară doar ca un product placement. Și asta e un lucru grozav pentru toată lumea.

Rebranding-ul Dorna?

daniel
1 min read

Exemplu de globalizare in marketing

daniel
46 sec read

Se inchide Google Reader

Google a anunțat ieri că va scoate din uz Google Reader. Un client care eu personal îl folosesc de aproape 3 ani neîncetat. Ce...
daniel
35 sec read

4 Replies to “PEPSI cu noua reclama Uncle Drew”

  1. ft tare reclama. astia de la pepsi max sunt geniali, mereu au avut reclame bune. :))

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.