Dacă stai și te gândești că se prezice că mai sunt vreo 30 de ani (eu zic cam 20) de combustibil de ars, imaginează-ți să ai un serviciu sau produs care e sigur de moarte în 20 de ani. Parcă nu mai îți vine să investești câteva sute de milioane pe an în promovare 🙂
Dar, KLM a intrat de ceva timp pe social și a venit cu idee genială. Meet & Seat este un sistem prin care poți să îți alegi locul și să studiezi profilul de facebook sau linkedin a viitorului coleg de scaun din avion. E o idee frumoasă și generală dacă te gândești la rata de penetrare a facebook-ului.
Dacă nu sunt speriați de privacy, probabil că mai mult de jumătate din clienții KLM pot cu ușurință să își lege conturile sociale.
Așa la prima vedere nu pare o mare scofală. Dar au pus foarte frumos accentul pe networking. Pe asta se focusează și filmulețul de prezentare.
Inspirație TVdece
Super ideea!
KLM-ul si marketingul frumos http://t.co/0JPPcHUq