Marketingul si tactica urmaritorului

46 sec read

Nu vreau să vă plictisesc cu un articol clasic care are definiție, asocieri și un exemplu.
Povestea scurtă e că nu încurajez. E bine să te inspiri dar niciodată să nu depinzi de concurență.
”Don’t just go with the flow„
Eu vă dau direct un exemplu de ieri:

Să povestesc un pic contextul. Eu m-am jucat, mult. În special counter-strike într-un mediu cât de cât profesionist. Acum s-a degradat foarte mult, nivelul e scăzut, dar încă mai merge.

În aproape 8 ani de cadru profesionist, eu am avut doar 2 tipuri de șoricei. Logitech Mx 310 și Microsoft 1.1
Aici povestim despre Microsoft 1.1
Așa arăta el, pentru că cică nu se mai produce de un an.
Microsoft 1.1
Eh tactica urmăritorului e să copiezi. Să copiezi cât mai bine și să încerci să o faci cât mai repede. Dar în lumea tehnologică nu prea poți să copiezi, că vin ăștia cu patentele peste tine.
Așa că faci după ce se retrage de pe piață.
Îl faci mult mai prost și de 4 ori mai ieftin. Pentru că ești A4tech.
Nu am nimic cu A4tech, dar dacă tot ai copiat și concurența nu îl mai produce, fă-l dracului bine.

Microsoft 1.1

Experienta nu sfat despre lasat de fumat

22 de zile. Mulți mi-au zis că e de rău să număr câte zile au trecut de când m-am lăsat de fumat. Din fericire,...
daniel
1 min read

Ctrl-D isi cauta omul

Și nu orice om, ci ACEL om care va prezenta și reprezenta visual televiziunea. Ctrl-D demarează o campanie de casting, în vederea recrutării unui...
daniel
1 min read

Noua reclama Durex

Mie tot timpul mi-au plăcut reclamele lor, mai ales că e destul de greu să faci ceva serios pentru un produs…. necesar să îi...
daniel
25 sec read

3 Replies to “Marketingul si tactica urmaritorului”

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.