Marketingul si tactica urmaritorului

Nu vreau să vă plictisesc cu un articol clasic care are definiție, asocieri și un exemplu.
Povestea scurtă e că nu încurajez. E bine să te inspiri dar niciodată să nu depinzi de concurență.
”Don’t just go with the flow„
Eu vă dau direct un exemplu de ieri:

Să povestesc un pic contextul. Eu m-am jucat, mult. În special counter-strike într-un mediu cât de cât profesionist. Acum s-a degradat foarte mult, nivelul e scăzut, dar încă mai merge.

În aproape 8 ani de cadru profesionist, eu am avut doar 2 tipuri de șoricei. Logitech Mx 310 și Microsoft 1.1
Aici povestim despre Microsoft 1.1
Așa arăta el, pentru că cică nu se mai produce de un an.
Microsoft 1.1
Eh tactica urmăritorului e să copiezi. Să copiezi cât mai bine și să încerci să o faci cât mai repede. Dar în lumea tehnologică nu prea poți să copiezi, că vin ăștia cu patentele peste tine.
Așa că faci după ce se retrage de pe piață.
Îl faci mult mai prost și de 4 ori mai ieftin. Pentru că ești A4tech.
Nu am nimic cu A4tech, dar dacă tot ai copiat și concurența nu îl mai produce, fă-l dracului bine.

Microsoft 1.1

3 thoughts on “Marketingul si tactica urmaritorului

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: