E prima oară de nu știu cât timp când Yahoo-ul face ceva care merită menționat. Zoltan a scris ieri despre noua interfață de vizualizare Yahoo pentru știri.
E în timp real, cu tot cu cifre și chiar arată spectaculos. Ca exemplu, la ora articolului, adică după câteva ore după moartea lui Whitney Houston erau deja 15 milioane de articole în care era menționată.
În stânga îți alegi sexul și categoria de vârstă pentru interese, în dreapte categoriile de știri și orașe – News, Finance, Shine, OMG, Sports sau Health.
Sincer, arată grozav. Mă joc de un sfert de oră cu categoriile și chiar arată cool. Nu știu cât e de eficient pentru news tracking, dar ca și mod de vizualizare…. Pălăria jos.
Atentie, Yahoo nu e mort! http://t.co/pqejd8qu
Vorba ta, au facut si ei ceva bun in ultima vreme. Nu arata rau dar se poate si mai bine.
Yahoo is not dead:http://t.co/gC3XdTuv… check this cool gadget from http://t.co/iawCHWXK