Nu a trecut foarte mult timp de la scandalul cu PRO-TV-ul care a cerut să fie date jos 42 de site-uri cu filme/seriale piratate.
Totul a fost foarte ok, vreo 2 zile de nebunie în care pagina de facebook Anti-Voyo a strâns peste 40.000 de like-uri. Eu chiar o consider performanță, 40.000 de like-uri cu 0 investiție. Foarte tare!
Eh, această pagină a devenit locul de promovare a evenimentelor, loc de share-uit muzică sau chestii pe care deținătorul le consideră interesante. Eu în locul lui mi-aș face un blog care s-ar pricopsi cu o audiență de 40.000 de oameni de la început. Superb, așa-i?
Bine, nu e singurul exemplu – Plagiatul lui Ponta și echipei lui a rămas în aer, deși era un subiect chiar interesant la un moment dat. Toate declarațiile și acuzele lui Băsescu au fost ignorate de-a lungul timpului și fără urmări, așa că în van. L-au săltat pe Nelu Iordache, regele autostrăzilor și aia e – nu se mai vorbește nimic de autostrăzi și de faptul că s-au sistat toate lucrările. Că nah, urmează un alt subiect fierbinte care ne ocupă tot timpul.
Mă deranjează cumplit că lumea încă mai crede cazurile sociale care au nevoie de like-uri. De ce m-ai intoxica cu ”Fie-ți milă de”, ”dă un like și ajută un copil”, ”donează un like” sau chiar ”like aici ca să nu poată PRO-TV să dea jos voyo.ro”? Îți zic eu – NU FUNCȚIONEAZĂ! Nu mai bine te adresezi companiilor mari care sunt interesațe în campanii de CSR? Sunt mult mai mari șansele să primești ceva.
Concluzi: mi-e frică că ne purtăm la fel și cu istoria noastră. Am auzit că se repetă 🙂
Tara asta nu are memorie http://t.co/te3r7BUJ